20 Aralık 2009 Pazar

Organize Revizyon ile Matbaacılık

Blogumdan herkese merhaba. son zamanlarda revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi konusunda hazırlanan bu yarışmada etkili olamadım. etkiliden ziyade etkin diyelim. Zaman bulamamaktan şikayetçiyim. Aslında işim gereği sürekli internetteyim. ama bloglarıma zaman ayıramıyorum.

Organize olmuş bir blog ile brnckvvtmllttrhaberi üzerinde etki kurmak hiçte zor değil. Google ile revizyon konusunda yaptığım çalışmalarda aslında meselenin göründüğü gibi matbaacılık ile ilgisi olmadığı kanısına vardım.

aynı revizyon ile organize sorgularında msn ve yahoo arama motorlarında aldığım sonuçları bing ile brnckvvtmllttrhaberi mukayese ettim. kısa bir sürede organize blogum ile güncelleme sonrasında yerimi değiştireceğime inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder